November 24, 2009

PAPE JERK.....

Pagi?? ke tengahari?? tp tak pukul 12 lagi...
so kire pagi la ek.hahaha~~
aku baru je balik dr fak..

Penat....??bukan sbb buat lab..
pun bukan sebab ak jalan kaki ke fak..
TETAPI sebab ak 'berjalan2' cari tempat untuk print..hoho~~
penat gile..dAri fak, ak ke UO,pastu ke pusanika..
semua kedai print tutup..gggrhhh~~
last2,p PTSL..akhirnye.....
alhamdulillah...

so,jalan la balik ke fak...
tercungap2 ak..FuHHhhh~~~
siaN cYan Lin tunggu aku lame2 kat fak..cian die.gegeg...

sampai fak..ak p lab...dgn frust nyer ak berkata 'dah agak dah tak de' (dlm ati je lah)haha
pastu pegi cari kat bilik die..hasilnyer hampa...isyh3...
sambil hatiku berkata : malas ak cari..baik ak pegi jumpe dato' je..
tup..tup..terserempak dgn die kat depan pejabat dekan..
Cyan Lin: en amer..nak tanya..bahan kimia dah dapat belum?
En.Amer : erm..ntah..saya dah antar kat stor..tunggu next week..
Aku: owh tidakkkkkk (dlm ati)....
sabar je lah..sdey2....

dengan hati yang sedikit kecewa (sedikit ke banyak??)hoho
ak p jumpe dato' wahid..mujur die ade dalam bilik..
mujur lah die sudi nak nolom ak cari bahan kimia tu...
thanX so much..huhu..alhamdulillah.. =)

malam ni ak balik..so tak payah aku nak pikirkan lagi pasal bahan kimia ni..
tunggu ak balik UKM smula baru ak pikirkan.huhu...
SELAMAT BERCUTI SEMUA....
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...KAWAN2....

3 comments:

niaharaf said...

yeah.selamat bercuti semua~

zhrhtoodem said...

hehehe
selamat bercuti
selamat hari raya!

MISZMIZAN RAMLI said...

selamat bercuti.... =)