May 5, 2010

4 Mei 2010~ Jalan TAR

semalam...aku keluar menghabiskan duet lagi...dengan Nanato, Kakachan, Tikaleh, Farae, Zaradgreat. Niat utama nak p jejalan je. tp abis gak duit aku. waaaa....mak, nak duit..hehehe..
Farae...kami akan sapot kamo utk berbisness..hehehe..
Nanato....kamo mau tudung purple tu ek? nnt besday kamo,sy hadiahkan..hehehehe
Tikaleh...kamo pun mau tudung maroon tu ek? tggu besday kamo 10 thun lagi leh?hehe
Kakachan....Nak crocs bleh?????huhuhu
Zaradgreat....bile kamo nak blanje saya..????hehehe

Best la kuar dgn korang. even penat, tapi sgt best.. Lepas ni susah nak jumpe korg2 smue. smue ade hal sndiri .keje nnt, smue jauh2.. Nak jumpe pun, tggu smue free baru leh nak kuar..Akan merindui korang smpai bile2....jgn lupekan aku. kalau dh ade keje, jgn lupe blnje sape2 yang tak dpt keje ag.hehehehe =)

~miszmizan~

~kakachan~

~nanato~

~farae~

 ~tikaleh~

 ~zaradgreat~

FRIENDSHIP FOREVER FRIENDS.....

8 comments:

zaradgreat said...

wahhhhhhhhhhhhhh!!!
semua pakai tudung ala2 ariani
aish
hahahahhahaha

tq kawan2
jom keluar lagi?
hehehehe

miSz MiZan caXy2bl00s said...

ala2 ariani tu..heheheh =)
jom2..bile ag?

kakachan said...

fuisyo... upload sume tu.hahak
muke ku sgt bolat.
^0^

N A N a t O said...

jom sabtu kita kuar ag...hahahha...

f a r a e said...

mizaaaannn!adeh..adeh..delete lah gamaq aku tuh. dengan short sleeve nye. aish. marah encik mokhtar kang

TiKa LEh said...

hahahaha..mizan, mau tudung merah itu...hoho..tp aku pkai cntik..hahahhaha

miSz MiZan caXy2bl00s said...

kaka: gambar 'ariani'..hehehe
nana: mau ke kuar sbtu ni??huhuhu
farae: alamak..tak terperasan lak..hehe..sory2...
tika: nnt aku jual kat ang rm40..mau??heheheheh =p

kitatauke said...

salam perkenalan....
ingat jual tudung tadi....:)