January 22, 2010

Ester glukosa asid lemak

ester glukosa asid lemak....
ester glukosa asid lemak....
tu je yg slalu berlegar2 di kepala otak aku..hoho...
penat+letih=lab....

minggu ni,sgt2 buzy..cos hari2 wat lab..
hari isnin..kul9-11=lab sekejap..kul11-1=kelas..kul1-5=sambung lab..
hari selasa..kul8-10=kelas..kul10-5=lab..
hari rabu..kul8-10=kelas..kul10-5=lab..
======>P.E.N.A.T.

hari khamis n jumaat, aku relek cikit..tapi still kene pegi lab..
aiyh..aku skrg ni ngah penat menunggu result HPLC..
dah 3minggu hantar,still tak dpt2..disebabkan org yg uruskan HPLC tu cuti...
adusssssssss....tensen aku dibuatnya..
tadi aku pegi lab lagi..
nak antar analisis NMR....pun bermasalah..
kne minta tandatangan Dr.Jalifah la plak....
takut aku nak jumpe die...hoho...

TAPI.....masalah aku still tak dpt selesaikan cos Dr. Jalifah takde..
kne tinggal dlm laci tu dlu..
kne la tunggu next week plak..aduiiiii.....
semue keje aku tergendala.......tak suke..tak suke.... =(

3 comments:

Unknown said...

sabor je la mizan..ishk2..mencabar sungguh wat tesis ni kn..huhu

tebe said...

mentari pasti ad disebalik awan mendung yg berarak hehehe

MISZMIZAN RAMLI said...

tebe: hahaha.ape kne mengene dgn thesis..hehehe
dewi: sgt mencabar.hehehe..sbr je la kan..