January 4, 2010

makan+tido+tgk cite=bosan

weekend yang bosan bg ak..tatau nak wat pe..mkn tdo tgk cite..n perasaan malas tu terbawak2 sampai la hari ni.hehe..mmg aku malas pun hari ni..dah sampai lab,leh pulak aku pusing balik..tak jadi nak gi..siyes aku malas..ape la nak jadi dgn aku ni.dah la tinggal 2 bulan je lagi nak kene antar thesis tu..isyh3....

erm..sambung cite member aku yang ilang purse tu. tadi die g Times Square tu balik cos amlm ade orang call cakap terjumpa purse die..Alhamdulillah..syukur sgt50..tak payah die pegi wat IC baru, lesen baru..mujur sgt..bersyukur..duit tu sure dah ilang..erm..tadi member aku ade cite gak..die kate, member die(dak cina) ade p Times Square gak hari tu (1/1/2010)..same hari dengan kiteorg pegi..yang sedih, HP die yang baru beli,ilang.orang curi..die letak dalam beg, tapi pencuri tu, gunting beg die..MasyaAllah..macam2 pencuri boleh buat kalau dah memang niat nak mencuri..dasyat betol..kesian kawan die.tapi nak wat camne kan..dah ilang.tak leh buat ape2 la..

mungkin ramai lagi yang kena..bukan member aku sorang n bukan member kepada member aku sorang..tapi bersyukur la, member aku ni dapat balik purse die.. =)

so,pasni semua kena berhati2..di mana saja anda berada..gegege.. =)

8 comments:

Tuan Cimot said...

uh, dhsyat org skrg mencuri..menkutkn..sume tmpt xslmt..

SiLv3R said...

betol2.. kene berjage2 sentiase.. :)

Unknown said...

setuju2..sume kene ati2 k..ok pasni tikah leh n da geng jgn dh gi times square..bahaye..hoho..

Cik Pulau said...

ooo..btol ke tmpt kdai baju tu???

MISZMIZAN RAMLI said...

hehe..nilam itu biru sudah memberi amaran keras kepada tika leh.hehehe....
linie: erm..tak sure kat kdai mne..tp tempat tu jugak ar..

zhrhtoodem said...

pergh
ada jugak cenggitu
aku ingat kes gunting2 nih dekat train je.

camne bleh tak pasan beg kena gunting?
ish3
takotnye

MISZMIZAN RAMLI said...

ntah ar..ak pun tatau cmne leh tak prasan..kesian die tu...

niaharaf said...

sumbat dlam poket je ah sume kalo cenggitu~