April 19, 2010

KERJA GILERR

Malam yang ceria, aku dan Nanato buat satu keje gile. memang sangat gile.haha..ape yang tak gile nyer, dengar je Faizal tahir nak datang, terus nak pi tengok..Faizal tahir datang.. bukan untuk UKM pun, tapi untuk Amgames ape entah yang dibuat kat padang UKM ni. dah la lagi 3 hari nak exam, study tak abis lagi, tapi sibuk benor nak pi tengok Faizal tahir..semangat gile..haha..tu la yang dinamakan kerja gile..Show die, memang best..sangat best.. tak nyesal pun pegi tengok even tak study..haha..yang tak best nyer, tak dapat amik gambar dengan die..ramai tul orang yang jaga die..hoho...

gambar masa die nyanyi..

Faizal tahir...

semangat tol dia nyanyi..

gambar-gambar ni aku amik dgn member aku yang duk kat depan..lagi semangat dari aku dengan Nanato..haha..gambar camni pun,ok la dari gambar yang aku amik tu, tak best langsung.. 

ni masa dah nak balik

kete die..amboi makcik tu ciap pakai baju superman..haha =)

Tak dapat amik gambar dengan Faizal tahir pun, tak pe lah.. dapat bergambar dengan Syawal pun, jadi lah..hoho..lepas frust tak dapat amik gambar dengan Faizal tahir, terus p serbu Syawal.. hahaha.. =)

 
Syawal 'n' Miszmizan..aku rasa aku dah tinggi, tapi die lagi tinggi.haha


 Miszmizan, Syawal, Nanato

4 comments:

SiLv3R said...

ish ish ish.. tingkatkan semangat anda!!haha

-atiQah- said...

hehehehe...
patutlah naim jeles... :-p
semangat g tgk faizal tahir..

tapi mizan, oghe pun jelessssss....
sbb oghe pun nak tgk faizal tahir...
suka suara dia!

nurzahidah said...

waaa....bestnyer~!! jelesnyer..huhu

sy g ptg je dgn muiz..lalu2 jah..
wuaaaaaa

p/s:padahal xsuke FT..suke lgu jer..kui3

MISZMIZAN RAMLI said...

silvi: akan tingkatkan semangat..hehehe =))

tiqah: jeles la sgt die tu..hehehehe..tiqah jeles ke? takpo2,nnt ore bw FT ko tiqah deh.hehe =)

idah: tak suke FT ke?hehe..pegi hari tu pun tak pk panjang tau.haha