April 20, 2010

V.I.V.A vs VIVA

waktu sekarang 11.11 malam..aku baru bangun tido..n tdo tadi membuatkan aku sakit kepala..huhu..
apa aku nak buat malam ni ek..study? bunyi nya sangat malass.. slide viva? pun sama malass..heheh

Ops..lupe nak cakap..Kawan2 Oleo..tadi aku p fakulti..niatnya nak p check la tarikh viva kita ni..tapi tak keluar ag..pastu jumpa la en Firdaus.. ape lagi terus la tanya.. die cakap maybe akan keluar petang tadi atau pun esok..kalau tak de gak esok,maybe luse..hehe..tapi kompem minggu ni akan keluar tarikh tu.. (dengan yakinnya nak cakap viva 28-30hb april ni..kalau de perubahan,tatau la).hehe..

Nanti kalau dah keluar, aku pi tengok n nanti aku tag korang2 kat facebook ye..hehe..
Chaiyok2 kawan2 semue..sile la menyediakan slide viva dengan sebaik mungkin.hehe..

tak de kaitan dengan VIVA atau viva..haha..

V.I.V.A  vs VIVA..... =))

2 comments:

Anonymous said...

viva ak suka tp klu V.I.V.A ak tersangatla xsuka. hahaa..

Tuan Cimot said...

dah kluar dh...hehhehe